Podpora

Nejčastější problémy a jejich řešení

1. Kontrola kabelů

Zkontrolujte, zda jsou všechny kabely řádně připojeny do počítače a zda je v zásuvce napájecí adaptér zařízení (přijímače, routeru…).

2. Restart zařízení

Nefunguje-li stále připojení k internetu, zkuste odpojit ze zásuvky zařízení a za 20 sekund jej opět připojit. Po startu zařízení (přibližně 60 sekund) zkuste připojení k internetu znovu. Nepleťte si prosím restart zařízení a reset zařízení. Restart je pouze odpojení od elektrické sítě, zatímco reset je stisk většinou ukrytého nenápadného tlačítka a tím byste si vymazali veškerá nastavení zařízení.

3. Kontaktujte mě

Nepomůže-li žádná z těchto možností, kontaktujte mě na čísle +420 736 627 123 a dále budeme postupovat společně.

Změny v nastavení zařízení

Změny v nastavení vašeho příjímače jsem schopen provádět dálkově včetně ověření jeho funkčnosti. Do vaší vnitřní sítě bohužel nevidím (je to součást zabezpečení vaší domácí sítě). Pokud bychom potřebovali udělat nějakou jinou úpravu v nastavení, jsem schopen dostat se až do vašeho počítače a to prostřednictvím aplikace TeamViewer, kterou naleznete v sekci ke stažení.